I know your eyes in the morning sun
我在晨光之中認識你的眼睛
I feel you touch me in the pouring rain
我在傾盆大雨中感覺你的觸碰
And the moment that you wander far from me
而你離我而去的那一刻
I wanna feel you in my arms again
我好想在我的臂彎裡 再一次感受你

And you come to me on a summer breeze
隨著夏天的風而來
Keep me warm in your love and then softly leave
你讓我在你的愛裡保暖 卻又清柔的離去
And it’s me you need to show
你必須讓我知道

How deep is your love
你愛我有多深
I really need to learn
我真的需要知道
’cause we’re living in a world of fools
因為我們活在一個滿是傻子的世界
Breaking us down
這常常讓我們好挫折
When they all should let us be
這些傻子本來都應該
We belong to you and me
讓我們倆屬於彼此的

I believe in you
我相信你
You know the door to my very soul
你知道開啟我靈魂的那扇門
You’re the light in my deepest darkest hour
你是我黑暗中的亮光
You’re my saviour when I fall
你是我墜落時的救星
And you may not think
你可能不認為
I care for you
我在乎你
When you know down inside
但是你的內心深處一定知道
That I really do
我真的在乎
And it’s me you need to show
你必須讓我知道

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Jen's Cottage 的頭像
    Jen's Cottage

    Jen's Cottage

    Jen's Cottage 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()